آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8776 1402/01/06  


کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از تلاش‌ها برای تامین اعتبار به منظور تکمیل کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

جهانبخش آرمان عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدی امروز از پروژه‌های عمرانی و شرایط ورزشگاه وحدت آستارا به ویژه استخر مجموعه صورت گرفت که احداث آن از سال ۱۳۸۶ کلنگ‌زنی شده بود.

وی افزود: هنگامی تحویل مسئولیت، کار ساخت استخر حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با حمایت همه مسئولان به ویژه فرماندار و نماینده پرتلاش شهرستان که در بحث تامین اعتبار بسیار کمک کردند، پروژه امروز بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به دهمین دیدار با پیمانکار، مهندس ناظر و مهندس مشاور بیان کرد: پیشرفت کار ساخت استخر بسیار عالی است و امید می‌رود که در یک بازه زمانی بسیار کوتاه پروژه به افتتاح برسد.

وی اضافه کرد: برخی ریزه‌کاری‌ها باقی مانده است که به طور قطع به تمرکز و زمان نیاز دارد تا پروژه با کیفیت مناسب‌تری پیش برود؛ البته از پیمانکار خواسته شده است که تلاش کنند تا عید فطر استخر افتتاح شود اما ممکن است کمی بیشتر هم به‌درازا بیانجامد.

آرمان ادامه داد: بازدیدی هم از کار بازسازی زمین فوتبال ورزشگاه وحدت صورت گرفت که پیش‌تر کارهای بسیار خوبی در آن انجام شده است؛ سال گذشته برای بحث تجهیز آن به سیستم روشنایی، دکل‌های نور نصب شدند و با توجه به اینکه سکوها در شان هواداران تیم شهرداری نبود، بیش از ۶۰۰ صندلی جدید نیز تامین و نصب گردید.

وی تشریح کرد: کمبودهای دیگری هم در ورزشگاه وحدت آستارا هست که به طور قطع باید برطرف شود و از جمله بحث سیستم صوتی و تابلوی امتیازها (اسکوربرد) است؛ اگر بتوانیم سال ۱۴۰۲ سکوی دیگری را هم به مجموعه سکوهای ورزشگاه اضافه می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان عنوان کرد: برای افزایش ظرفیت جایگاه تماشگران در ورزشگاه وحدت آستارا البته مشکلاتی وجود دارد، از جمله اینکه بنابر نظر مشاوران و مهندسان فنی ساخت سکو با شمع‌کوبی با توجه به نوع مصالح ورزشگاه و در نظر گرفتن استاندارهای لازم باید انجام شود.

وی تاکید کرد: تلاش می‌شود کاستی‌های موجود در سال ۱۴۰۲ برطرف گردد تا شهروندان خوب آستارا به ویژه هواداران تیم‌های شهرداری و مقاومت آستارا به نحو احسن میزبانی و تیم‌های خودشان را حمایت کنند.

زمین فوتبال ورزشگاه وحدت آستارا که در مجموع هفت‌هزار و ۱۴۰ مترمربع مساحت دارد، پیش‌تر بدون امکاناتی مانند پیست تارتان، رختکن، جایگاه مربیان و داوران، سیستم نور و فنس استاندارد و زیرساخت‌های آب، برق و گاز مورد استفاده قرار می‌گرفت اما بهسازی و تجهیز آن در چند سال گذشته با اعتبارهای دولتی در دستور کار قرار گرفته است.

شهرستان آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در منتهی الیه غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: