آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8775 1402/01/06  


تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته


رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان گفت: تلاش وزنه برداران گیلانی و کسب ۲۹ مدال طی سال‌جاری بسیار ارزشمند و طی چند سال اخیر نیز بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

مسعود محرابی  اظهار کرد: طی سال جاری ۱۱ اعزام به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف داشتیم که خوشبختانه وزنه‌برداران توانستند ۲۹ مدال رنگارنگ را کسب کنند.

وی افزود: کسب این تعداد مدال در یک ورزش تخصصی طی یک سال مطلوب است و می‌توان گفت که نتایج و زحمات وزنه‌برداران گیلانی راضی‌کننده است و نمره قابل قبولی را می‌توان برای تلاش آنان درنظر گرفت و امید است سال آینده مقام و مدال‌های بیشتری را کسب کنند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان کشور ادامه داد: البته برای حضور در تمامی رقابت‌های قهرمانی کشور، مسابقات انتخابی را در گیلان برگزار کردیم تا شتایسته‌ترین وزنه‌برداران در مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف حضور یابند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در اکثر اعزام‌ها با تیم کامل در رقابت‌ها حضور نیافتیم و اگر شرایط مهیا بود و نفرات بیشتری از گیلان در رقابت‌های مختلف وزنه‌برداری حضور می‌یافتند، بی‌شک علاوه بر افزایش تعداد مدال‌های کسب شده در چند مسابقه چند سکوی تیمی را تصاحب می کردیم.

 

حضور وزنه‌برداران گیلانی در بازی‌های آسیایی و المپیک

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان در ادامه به هدف مهم این هیات اشاره و بیان کرد: باتوجه به پتانسیل موجود در این استان هدف ما این است که وزنه‌بردار یا وزنه‌بردارانی از گیلان در بازی‌های آسیایی و همچنین مسابقات المپیک ۲۰۲۴ حضور یابند.

وی اضافه کزد: خوشبختانه پتانسیل خوبی در گیلان وجود دارد و این استان از وزنه‌برداران شایسته‌ای برخوردار است و ما نیز سعی می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی بهتر و برپایی اردوهای مختلف نماینده یا نمایندگانی از این استان در رشته وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی و همچنین المپیک حضور یابند.

محرابی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف مهم ما بخش آموزش است که در سال جاری نیز چهار دوره آموزشی را در مربیگری و داوری برگزار کردیم و در صورت لزوم در سال آینده نیز چند دوره آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان اظهار کرد: تعامل و همدلی بسیار خوبی در هیات وزنه‌برداری وجود دارد و امیدواریم که با حمایت‌های بیشتر فدراسیون و همچنین اداره ورزش و جوانان گیلان بتوانیم نتایج ارزشمند و بهتری را کسب کنیم.

وی در خاتمه گفت: از سوی دیگر با توجه به انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان رئیس جدید فدراسیون، روزهای بهتری را برای رشته وزنه‌برداری شاهد خواهیم بود و همچنین رئیس فدراسیون نگاه ویژه‌ای به گیلان دارد که امیدواریم وزنه‌برداران گیلانی نیز نتابج چشمگیرتری را در سال آینده کسب کنند.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: