آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8756 1401/12/24  


گزارشی از وقوع حادثه خطرناک آتش‌سوزی در گرگان نداشتیم


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: با توجه به برگزاری مراسم‌های چهارشنبه آخر سال، تا لحظه مخابره این خبر هیچ گزارشی از وقوع حادثه خطرناک آتش‌سوزی در این شهر نداشتیم.

موسی‌الرضا صفری عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امید داریم تا مردم در حین برگزاری این مراسم، نکات و موارد ایمنی را رعایت کنند تا در ادامه هیچ حادثه‌ای نداشته باشیم.

وی بیان کرد: البته در برخی محلات گرگان از جمله «چناران»، «شهرک شریعتی»، «شهرک زیتون» و برخی نقاط دیگر، متاسفانه بعضی از جوانان اقدام به آتش زدن لاستیک کرده و باعث مسدود شدن مسیرهای ترددی شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیروهای آتش‌نشانی به همراه ماموران نیروی انتظامی به محلاتی که لاستیک آتش زدن، اعزام و در حال خاموش کردن آن هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: خوشبختانه تا لحظه مخابره این خبر گزارشی از آتش‌زدن سطل‌های زباله نیز گزارش نشده است.

وی از والدین درخواست می‌کنم در این ساعات ترددهای درون‌شهری را کاهش دهند و اگر کار ضروری ندارند داخل منزل بمانند و اگر بنا بر ضرورت نیاز به تردد داخل شهر داشتند، حتماً شیشه‌های خودرو را بالا نگه‌داشته و هنگام توقف، خودروها را داخل پارکینگ پارک کنند.

صفری همچنین از شهروندان تقاضا کرد موارد خارج از عرف آتش‌بازی‌ها را به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در میان بگذارند، تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن خود را به آن نقاط برای خاموش کردن آتش برسانند.

گفتنی است مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان پیش از این نیز به خبرنگار ایرنا گفت: همه نیروهای این سازمان در هفت ایستگاه گرگان برای کمک به آسیب‌دیدگان احتمالی چهارشنبه‌سوری در آماده‌باش کامل هستند.

موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: آموزش، اطلاع‌رسانی، هشدار و نیز آماده‌باش عملیاتی از راهبردهای اساسی این سازمان برای کاهش و جلوگیری از خطرات چهارشنبه آخرسال در گرگان است.

وی ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی، پویش «نه به چهارشنبه‌سوری» راه‌اندازی شده که امیدواریم مردم و به‌خصوص جوانان با پیوستن به آن زمینه کاهش بروز حوادث جبران‌ناپذیر در این شب را فراهم کنند.

صفری افزود: ایجاد نمایشگاه عکس از حوادث تلخ سال‌های گذشته اقدام دیگر این سازمان در بخش اطلاع‌رسانی و هشدار بوده که از ۲۰ اسفند ماه دایر شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: همچنین برای اولین بار و در یک حرکت ابتکاری اتوبوس ایمنی و نشاط راه‌اندازی شد که در محلات اقدام به اجرای برنامه‌های شاد و آموزنده و نقاشی کودکان و ارائه آموزش‌های لازم توسط کارشناسان آتش‌نشانی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌کند.

همچنین بنا بر اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد محترقه در روزهای اخیر ۱۴۶ هزار عدد مواد محترقه در استان کشف شد که ۵۹ هزار و ۴۰۰ عدد آن در گرگان بود.

این معاونت اعلام کرد افرادی که امنیت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال به خطر اندازند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: