آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8753 1401/12/24  


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی: استان سمنان ۲۰۰ خبرنگار رسمی دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: مجموع خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و پذیرفته‌شدگان سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh) در این استان ۲۰۰ نفر است

 فلاح روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز سمنان ابراز کرد: برای تداوم عضویت در سامانه پایش خبرنگاران فعال، خبرنگاران باید دست‌کم هر ۲ ماه یک اثر گواه بر فعالیت رسانه‌ای در این سامانه ویژه ثبت کنند.

وی ادامه داد: برخی خبرنگاران عضو سامانه جامع رسانه‌های کشور در بارگذاری اثر کوتاهی می‌کنند و اکنون براساس آخرین گزارش‌ها ۲۲ خبرنگار استان سمنان به دلیل بارگذاری‌ نکردن آثارشان در آستانه حذف هستند.

وی تصریح کرد: تدبیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برای ساماندهی خبرنگاران راهبرد تعیین‌شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساماندهی خبرنگاران سامانه جامع رسانه‌های کشور (e-rasaneh) را راه‌اندازی کرد و عضویت در سامانه یادشده ملاک این اداره کل برای ساماندهی خبرنگاران استان است.

فلاح با اشاره به نقش رسانه در جهاد تبیین و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب، تصریح کرد: حمایت از خبرنگاران از اولویت‌های دولت سیزدهم و در دستور کار مسوولان استان سمنان است.

اختصاص ۱۵۰ وام ۹۰ میلیون تومانی برای خبرنگاران استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، با هدف بهبود تجهیزات خبرنگاران استان برای ۱۵۰ نفر وام ۹۰ میلیون تومانی با سود بانکی چهار درصد پیش‌بینی شده است که جزئیات بیشتر به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی: استان سمنان ۲۰۰ خبرنگار رسمی دارد

ابوالفضل صادقی‌نژاد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با تاکید بر نگاه حمایتی این اداره‌کل به رسانه‌های فعال تصریح کرد: بر پایه قوانین، نظم در انتشار شاخص مهم حمایت از رسانه‌ها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود و امید است صاحبان رسانه‌های استان به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

همچنین سعید صادقی مقدم رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سمنان در این نشست بر اهمیت رسانه در تحقق جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: دشمن در برهه کنونی با هدف مسموم کردن ذهن‌ها از طریق تولید محتوای غلط به خصوص در فضای مجازی به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است در این شرایط، تقویت رسانه‌ها و خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جهاد تبیین، راهکار مقابله و خنثی‌سازی نقشه‌های پلید دشمنان است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، در سال ۱۳۱۳ خورشیدی و با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و طی نزدیک به ۹ دهه فعالیت، افزون بر جریان‌سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: