آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8696 1401/12/23  
فرماندار نوشهر:

گام‌های موثری برای تجهیز بیمارستان نوشهر برداشته شد


فرماندار نوشهر گفت : برای تجهیز بیمارستان این شهرستان گام های موثری برداشته شد

رستم زرودی روز سه شنبه در آیین اهدای تجهیزات پزشکی مغر و اعصاب توسط نیروی دریایی ارتش به ارزش ۲ میلیارد تومان به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر افزود: به عنوان نمونه مرکز درمان ناباوری در خطه غرب استان به مرکزیت نوشهر یکی از دستاوردهای دولت است.

وی صرف حدود سه میلیارد تومان خریداری دستگاه جراحی لاپاراسکوپی و همین رقم بابت خرید تجهیزات مرکز درمان ناباوری را از دیگر این دستاوردها در دولت سیزدهم برشمرد.
فرماندار نوشهر با اشاره به محدودیت های مالی دولت تاکید کرد: باید بستر را برای رغبت بیشتر خیرین فراهم کرد تا آنها نیز در همه بخش ها ورود کنند هرچند خیران پای کار هستند.

برای تجهیز بیمارستان نوشهر در دولت سیزدهم گام‌های موثر برداشته شد

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در این آیین گفت: اهدای این تجهیزات در زمان گشایش واحدهای سازمانی در نوشهر کلید خورد که درپی در خواست فرماندار نوشهر در آن مراسم، فرمانده کل ارتش با این خواسته موافقت کرد.
امیردریادار آریا شفقت رودسری اظهارکرد: نوشهر از موقعیت های ممتازی مانند برخورداری از بندر، فرودگاه، جاذبه های گردشگری و استقرار دانشگاه علوم دریایی برخوردار است و نکته مهم تر این منطقه قدمگاه مقام معظم رهبری است.
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر افزود : امروز نیروهای مسلح افزون بر تامین امنیت و خنثی کردن تهدیدات برای امداد رسانی در زمان بروز حوادث مانند سیل و زلزله پای کار آمده است.
شفقت رودسری خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت هم نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی ارتش از هیچ حمایتی دریغ نکرده و نوشهر با توجه به استقبال چشمگیر مسافران، گردشگران در حوزه سلامت باید همه کمک کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نوشهر در این مراسم گفت: این اقدام نیروی دریایی ارتش بسیار ارزشمندی است چرا که نوشهر با وجود واقع شدن در مبادی ورودی جاده تهران و شمال و وقوع تصادفات رانندگی به خاطر نداشتن تجهیزات مربوط ناگزیر به انتقال مصدومان به شرق استان بودیم.
سیدرحیم سیدپور تصریح کرد: به علت کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در این بیمارستان می توانیم ۲۵ درصد مراجعه کنندگان را پاسخگو باشیم.
وی بیان داشت: در زمان کرونا اگر همراهی و همکاری مردم و خیران نبود در ارائه خدمات دچار مشکل می شدیم و نتیجه‌ پیگیری ها نوشهر در سطح مازندران در تراز بالا از لحاظ کمترین مرگ و میر ناشی از کرونا بود.

ست جراحی مغز و اعصاب با کاربرد و کلیه ابزار، سرساکشن فرایزر، کریسون پانچ، وک آن بلانت، رینی کلمپ، پریوست، کلمپ کوشینگ، آدسون، بایونت،اِلِویتور، دکولر(فریر)، هیستومتر، آنژیوکت مغزی، هوک پوستی، گوژ، پنس تومور، سیم(وایر)، پارچ، ماندرن شنت، دسته بیستوری، پارابوف، پنس شان، سوزن گیر، کلمپ های زیاد، متس، قیچی نخ، کوخر، آلیس، اکارتور چنگکی از جمله لوازم اهدایی نیروی دریایی ارتش به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر است.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: