آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8651 1400/10/06  
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

با اخلالگران و سالبان حریم امنیت اجتماعی برخورد خواهیم نمود


علی شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اعلام این مطلب، گفت: امنیت زیربنای توسعه است و وجود آن برای تداوم حیات اجتماعی یک جامعه ضرورت دارد. ‎

علی شیرازی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان با اشاره به ماموریت استاندار مازندران به حوزه معاونت مذکور، گفت: امنیت زیربنای توسعه و وجود آن به مانند اکسیژن برای تداوم حیات اجتماعی یک جامعه ضرورت دارد از اینرو اساس تشکیل حکومت ها و مهمترین انتظار مردم از حاکمان را می توان در ایجاد امنیت دانست. در سطح استانها و شهرستانها شورای تامین عهده‌دار این وظیفه مهم است که با عضویت جامعه امنیتی ، نظامی ،انتظامی و قضایی تشکیل گردیده  و در راس همه آنها استاندار بعنوان ریاست شورای تامین قرار دارد.

شیرازی، افزود: بعد از حضور سیدمحمود حسینی پور بعنوان استاندار مازندران ایشان سه ماموریت مهم را در جهت مقابله با سرقت ، شرارت و مواد مخدر به حوزه معاونت سیاسی واگذار نمود که با پیگیری آن در جلسات شورای تامین دستگاههای متولی با وفاق و همدلی وارد عمل شدند و گزارش آن را در اقدامات خوب نیروی انتظامی در اجرای طرح ظفر و سپاه کربلای استان در متلاشی نمودن باند سلاح و مهمات شاهد بودیم که البته بسیاری از آنها با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت پذیرفته است.

وی یادآور شد: خوشبختانه فرماندهان سپاه و انتظامی استان، رزمایش های مختلفی در حوزه‌های امنیتی و مدیریت بحران طبیعی و امداد و نجات انجام دادند که آمادگی و توان بالای عملیاتی و ایجاد هماهنگی بین نیروهای مذکور در جهت خدمتگزاری مطلوب به مردم و نظام را نشان داد.

شیرازی، تصریح کرد: اجرای طرح ظفر نیز که در روز گذشته در سطح ۸ شهرستان استان توسط نیروی خدوم و مقتدر انتظامی استان اجرایی شد گام دوم در جهت اجرای دستور استاندار مازندران بود. در این طرح تعداد ۷۲۳ نفر از مجرمین اعم از سارقین ، قاچاقچیان، اراذل و اوباش ، کلاهبرداران در فضای مجازی ، زندانیان فراری و... دستگیر شدند و ۵۱ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۲۷دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و قریب به ۵ میلیارد تومان اموال سرقتی و قاچاق کشف و ضبط گردید.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با تقدیر و تشکر از جامعه امنیتی و قضایی استان، اظهار داشت: به مردم فهیم مازندران اطمینان می دهم که قاطعانه این حرکت ادامه داشته و با اخلالگران و سالبان حریم امنیت اجتماعی و روانی جامعه برخورد خواهیم نمود.

وی با اشاره به نقش مردم در جهت افزایش شاخصه های امنیت در سطح استان افزود: مردم عزیز ما باید برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان را به مراجع امنیتی معرفی نمایند چون هرگونه ترحم به این افراد امنیت اجتماعی را تهدید نموده و چه بسا جان و مال شهروندان را به مخاطره می اندازد که جبران آنها بسیار سخت خواهد بود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ضمن تشکر از اصحاب رسانه نقش آنان را در جهت فرهنگ سازی و کمک به جامعه امنیتی استان برای ایجاد امنیت پایدار بی بدیل عنوان نمود.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: