آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8637 1400/09/28  
سینا سعید‌ی‌فر ذخیره رضایی در بازی فردا

هفتمین غیبت متوالی مظاهری در لیست 20 نفره


نام رشید مظاهری برای هفتمین دیدار متوالی از لیست استقلال خارج شده و این مسئله باعث نگرانی هواداران این تیم بابت جدایی احتمالی او شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست استقلال در جام حذفی که با اشتباهاتی از سوی سنگربان و خط دفاعی آبی ها رقم خورد، ورود رشید مظاهری به هتل معروفی که استقلالی ها در تابستان 99 با بازیکنان مورد نظرشان مذاکره می کردند، خبری غافلگیر کننده و در عین حال بسیار خوشحال کننده برای هواداران آبی های پایتخت بود. گلری که یکی از چند سنگربان برتر ایران به شمار می رفت و همچنان نیز اینگونه است. همانطور که انتظار می رفت، حضور همزمان مظاهری و حسینی در استقلال باعث بروز حاشیه ها و شایعاتی نیز شد. با اینکه گفته می شد که حسینی قصد جدایی دارد اما این اتفاق رخ نداد و پس از شکست برابر فولاد، این رشید مظاهری بود که توانست قفس توری استقلال را از آن خود کند و به گلر اصلی آبی ها تبدیل شود.

 

در حالیکه بازی های خوب مظاهری جای او را در ترکیب اصلی تضمین کرده بود، اما در پایان فصل قبل شرایط تغییر کرد. این حسینی بود که با آمادگی بالا در تمرینات اعتماد فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال را به خودش جلب کرد و جای مظاهری را در ترکیب گرفت. سیدحسین توانست رفته رفته روحیه از دست رفته اش را بازیابد و به گلر شماره یک مجیدی تبدیل شود و تنها 2 اخطاره شدن او سبب شد تا دیدار فینال جام حذفی برابر فولاد را از دست بدهد و مظاهری درون دروازه تیمش ایستاد.

 

 مظاهری در آخرین تمرین آبی ها پیش از حضور در فرودگاه درباره مشکلات مالی با پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره آبی ها وارد چالش شد و پس از آن تصمیم گرفت از سفر به فرودگاه و حضور در دیدار برابر الهلال خودداری کند و فردای آن روز نیز با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد.

 

 

با وجود این فسخ، مظاهری قادر به جدایی قطعی نبود چرا که به ادعای آبی ها فسخ او غیرموجه بود. سنگربان استقلال چندین بار به همراه وکیلش با ساختمان باشگاه در رفت و آمد بود و با مدیران وقت دیدار کرد اما نتوانست مشکلاتش را حل کند. او که در پی جدایی بود، سرانجام و با تغییر مدیریت، قراردادش را با استقلال تمدید کرد. در همان زمان گفته می شد که حسینی در آستانه جدایی است و او حتی یک پست خداحافظی منتشر کرد و فرهاد مجیدی نیز علیرضا رضایی را از پیکان جذب کرد اما به یکباره ورق برگشت و حسینی در تیم ماندگار شد.

 

 

با حضور سه دروازه بان خوب در لیست استقلال، می شد حدس زد که چالش هایی در پیش روی آنها و کادرفنی باشد. پس از مصدومیت حسینی در دیدار برابر ذوب آهن، مظاهری در دقیقه 10 به جای او وارد زمین شد و یک کلین شیت ثبت کرد. اما گلر آبی ها پس از آن بازی صحبت هایی عجیبی را مبنی بر داشتن مشکلات و عدم تمرکز به زبان آورد. اتفاقی که سبب شد او حتی از لیست تیم نیز خارج شود. یکی دو روز قبل از دیدار با نساجی بود که در رسانه ها اینگونه مطرح شد که قرار است علیرضا رضایی در ترکیب اصلی به میدان برود. این اتفاق به معنای خروج نام یکی از میان حسینی یا مظاهری از لیست تیم بود. مجیدی تصمیم گرفت تا روی نام رشید خط قرمز بکشد و از آن بازی تاکنون او برابر گل گهر، صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان، سپاهان و فردا نیز مقابل نود ارومیه حتی در لیست بازیکنان دعوت شده نیز حضور ندارد.

 

 

مظاهری پس از اینکه در دیدار برابر سپاهان نیز غایب بود، اعلام کرد که دوست دارد برای استقلال به میدان برود ولی اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد، ممکن است تصمیم دیگری برای آینده اش بگیرد. حالا او حتی در دیدار برابر تیم دسته دومی نود ارومیه نیز فرصت بازی را به دست نیاورده است که البته این مسئله به دلیل آسیب دیدگی او بوده چرا که فرهاد مجیدی در نشست خبری اعلام کرد که پزشکان مجوز حضور رشید در بازی فردا را نداده اند و این گلر امروز نیز با وجود حضور در تمرین، تنها نظاره گر کار هم تیمی هایش بود تا سینا سعیدی فر گلر گمنام و جوان استقلال جای مظاهری را در لیست نفرات دعوت شده به اردوی استقلال بگیرد و او از خانه دیدار تیمش را به تماشا بنشیند.

 

از شب گذشته اخباری درباره احتمال جدایی این گلر مطرح شده و حتی برخی از هواداران استقلال با انتشار بند یک از ماده 16 فسخ قرارداد به استناد دلیل موجه ورزشی در آیین نامه تعیین وضعیت بازیکنان مبنی بر اینکه یک بازیکن حرفه ای در صورتی که در یک فصل در کمتر از 10 درصد بازی های تیمش بازی کند حق فسخ خواهد داشت، استناد کرده و از مدیران باشگاه خواستار جلوگیری از جدایی احتمالی مظاهری و حضور او در تیم های رقیب شده اند. به هر شکل باید دید آینده مظاهری در استقلال چگونه رقم خواهد خورد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: