آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8601 1400/09/27  


بانک ایده در بسیج تشکیل شود




سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مهم‌ترین ذخایر هر کشور ایده‌ها و تفکرات است و باید بانک ایده در بسیج تشکیل شود.

 

احمد ریواده در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، با تقدیر از تدبیر انجام‌شده در برگزاری دوره‌ای نشست فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان، اظهار کرد: امیدواریم با ارائه برنامه‌ها، بتوان در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت کار و کرامت تلاش کرد.

ریواده مأموریت مهم بسیج را حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی این است که این نظام، نظام مطلقه ولایت فقیه محسوب می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، مهم‌ترین نرم‌افزار طراحی‌شده نظام در ۴۰ سال دوم انقلاب را بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: مهم‌ترین ابزار برای انجام این مأموریت مهم، بصیرت و آگاهی است.

ریواده با تأکید بر اینکه ما در شرایط خطیری قرار داریم و نیاز است تا با همدلی و انسجام، امور را پیش ببریم، عنوان کرد: سند اعتلا بر اساس بیانیه گام دوم نگاشته شده و لازم است تا در سلسله نشست‌های فرماندهان پایگاه‌های بسیج استان، بخش‌هایی از این سند و راهکارهای عملی تحقق آن قرائت شود.

وی گفت: مقام معظم رهبری پس از ارائه بیانیه گام دوم، مدتی است که به جهاد تبیین اشاره دارند و فرمودند اگر ما گفتمان خود را تبیین نکنیم، دشمنان به‌دروغ این کار را خواهند کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه روایت غالب در سال ۱۴۰۰، روایت مسؤولان و اعتماد مردم به آن‌هاست، بیان کرد: بسیج به معنای، نیرویی برخاسته از بطن و درون مردم است.

ریواده با اشاره به اهمیت اصلاح نظام اقتصادی کشور گفت: همواره اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یک راهبرد، در سخنان مقام معظم رهبری موردتوجه و تأکید است.‌

وی گفتمان‌سازی را یکی دیگر از وظایف محوری بسیج عنوان کرد و ادامه داد: این امر دارای ویژگی‌های فراوانی ازجمله توجه ویژه به توسعه فرهنگ حاج قاسم سلیمانی است.‌

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اضافه کرد: بسیج طی دوران پرافتخار فعالیت خود، همواره مزین به اخلاص و معنویت به‌عنوان دو ویژگی بارز مکتب حاج قاسم سلیمانی بوده است.‌

ریواده گفت: پیاده‌سازی و اجرای اسناد بالادستی نظام، مستلزم محوری بودن امور است و سپاه پاسداران با اجرای سند اعتلا جزو نخستین نهادها و سازمان‌های نظام در این زمینه است.

وی بهترین مکان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را در ابتدا حوزه و دانشگاه و سپس دستگاه‌های اجرایی دانست و اضافه کرد: مطالبه‌گری به معنای بیان مسأله و ارائه راهکارها و روش‌های رفع مشکلات است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی یکی از راهکارهای توسعه عدالت اجتماعی در اقصی نقاط کشور است، گفت: مهم‌ترین ذخایر هر کشور ایده‌ها و تفکرات است و باید بانک ایده در بسیج تشکیل شود.

 

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: