آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8595 1400/09/27  


بایرن 4-0 وولفسبورگ: باواریایی‌ها، قهرمان نیم فصل




بایرن مونیخ با پیروزی 4-0 مقابل وولفسبورگ، در فاصله یک هفته تا پایان نیم فصل اول بوندس لیگا، قهرمانی‌اش در این نیم فصل را قطعی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلزمان در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های توماس مولر، دایو اوپامکانو، لروی سانه و روبرت لواندوفسکی به پیروزی رسید.

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 7 دقیقه طول کشید تا به گل اول بازی برسند. روی شوت محکم لروی سانه بود که توپ با دفع ناقص کئون کاستیلز مقابل مولر قرار گرفت و او هم با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

 

https://static2.farakav.com/files/pictures/01675016.jpg

 

تبلیغات

تا %25 تخفیف ویژه یلدا - ایران کتابhttps://media.yektanet.com/static/media/upload/clients/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88_%D9%85%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C.png

 

تا %25 تخفیف ویژه یلدا - ایران کتابhttps://media.yektanet.com/static/media/upload/clients/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88_%D9%85%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C.png

تا %25 تخفیف ویژه یلدا - ایران کتاب

 

تا %25 تخفیف ویژه یلدا - ایران کتابhttps://media.yektanet.com/static/media/upload/clients/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88_%D9%85%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C.png

 

وولفسبورگ خیلی زود می توانست این گل را جبران کند اما واکنش خوب مانوئل نویر روی ضربه وخهورست، این فرصت را از میهمان گرفت. در دقیقه 10، چیزی نمانده بود که بایرنی ها روی فرصتی مشابه گل اول، یک بار دیگر به گل برسند اما این بار ضربه لواندوفسکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه این بایرنی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت چدندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. اما در دقایق 25 و 26، تیم میزبان صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ضربات موسیالا و لواندوفسکی راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و این بازیکنا وولفسبورگ بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه بایرن ایجاد کردند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بایرنی ها با برتری 1-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم بایرنی ها بهتر آغاز کردند اما این وولفسبورگ بود که می توانست در دقیقه 54 به گل تساوی برسد ولی ضربه سر بروکس از کنار دروازه نویر به بیرون رفت.

در مقابل این بایرن بود که در دقیقه 57 به گل دوم رسید. روی همکاری سانه و توماس مولر بود که توپ مقابل دروازه به اوپامکانو رسید و او هم با یک ضربه سر دقیق کار را تمام کرد.

تنها دو دقیقه بعد، بایرن به گل سوم رسید. سانه که روی دو گل قبلی نقش موثری داشت، این بار با پاس گنابری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی دروازه را باز کرد.

بعد از این گل باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های خطرناکتری روی دروازه حریف ایجاد می کردند. از جمله در دقیقه 76 که لواندوفسکی می توانست با یک ضربه والی تماشایی، گل چهارم را به نام خود کند اما کاستیلز با واکنشی دیدنی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

تلاش بایرنی ها برای زدن گل بعدی ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 87، لواندوفسکی هم نام خود را در بین گلزنان ثبت کرد. روی یک پاس به پشت مدافعان وولفسبورگ، موسیالا با ضربه سر توپ را برای لواندوفسکی فراهم کرد و او هم با یک قیچی بغل تماشایی دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بازی با برتری 4-0 بایرن به پایان رسید.

 

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: