آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8418 1395/11/23  


کاندیداها از تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند


فرماندار ساری با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم از کاندیداهای احتمالی خواست از هرگونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند.

کاندیداها از تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند

احمد حسین زادگان در جمع مسئولان شهرستان با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم، ادامه داد: به کاندیداهای احتمالی توصیه می‌کنیم از هرگونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی خودداری کنند چراکه کمیته‌ای برای رصد فضای مجازی تشکیل داده‌ایم، همه ملزم به قانون باشیم و مدیران دستگاه‌ها هم نهایت همکاری را برای برگزاری انتخابات با ستاد انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه صرف‌نظر از سلایق سیاسی و اختلاف‌نظرهای موجود، باید اهداف دولت اسلامی را تبیین کنیم، گفت: کشوری هستیم که از تحریم‌های فلج‌کننده و هوشمندانه خارج شدیم و اداره کشور بعدازاین تحریم‌ها، کار راحتی نیست.

این مسئول با تأکید بر کنترل کردن تورم توسط دولت یازدهم، تصریح کرد: دولت با ریاضت اقتصادی، تصمیم‌های منطقی و رونق اقتصادی اجازه افزایش تورم نداد.

حسین زادگان با اشاره به اینکه تعاملات بین‌المللی ما در حال برقراری است، ادامه داد: ما به این کشورها وابسته نیستیم اما در تعامل دوسویه، منافع توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر باید خدمات دولت، هر آنچه انجام‌شده را با راستی و درستی به اطلاع مردم برسانیم، خاطرنشان کرد: ناجوانمردانه است که شرایط را برای مردم تبیین نکرده و گزارش‌های نادرست ارائه دهیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه واقفیم که دولت و نظام اسلامی محصول جان‌فشانی شهدا در سایه رهبری‌های امام راحل است، اظهار کرد: نباید به دلیل مسائل جریانی و جناحی، ایمان مردم را متزلزل کنیم، نقدهای سازنده را بیان کرده و مردم را در جریان امور قرار دهیم.

این مسئول بابیان اینکه مظلومیت آیت‌الله هاشمی کمتر از مظلومیت شهید بهشتی نبود، افزود: آیت‌الله هاشمی در تمام مراحل انقلاب، نقش اساسی داشت و در تمام زمانی که هاشمی توسط برخی جریان‌های سیاسی مورد ظلم قرارگرفته بود رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولیت وی در مجمع تشخیص مصلحت نظام را حفظ کردند.

حسین زادگان گفت: بسیاری از جناح‌های سیاسی که هاشمی را مورد ظلم قراردادند دیگر فرصت جبران این مسئله را ندارند.

وی بابیان اینکه اجرایی شدن پروژه‌ها نباید مصادره به مطلوب شود، تصریح کرد: ضمن اینکه افتتاح پروژه‌ها بهانه‌ای است تا مردم در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار گیرند.
وی بابیان اینکه ضرورت دارد همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم، خاطرنشان کرد: مردم باید ما را در صف‌های راهپیمایی ببینند اگرچه همه به این وظیفه عمل می‌کنیم.

به گزارش مهر، حسین زادگان با اشاره به ظرفیت فضای مجازی و لزوم بهره‌گیری مناسب از این فضای، گفت: یکی از اقدامات مؤثر دولت، افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت بوده و لازم است این اینترنت به‌صورت کنترل‌شده در اختیار گروه‌های سنی قرار گیرد چراکه در کشورهای توسعه‌یافته هم اینترنت به شکل رهاشده در اختیار گروه‌های سنی کودک و نوجوان قرار نمی‌گیرد

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: