آخرین عناوین

تعریض جاده اسبدوانی، مطالبه جدّی مردم گنبدکاووس
روایت جوانی که از یک کندو به 100 کندو رسید
بانوان و سنگری در میدان همدلی مؤمنانه
بی‌توجهی به طبیعت و تهدیدات رانش زمین در مازندران
از کمک دولتی‌ها تا جوشش خیریه‌ها
قاچاق سم مهلک جهش تولید در سمنان
۳۰۰۰ خانواده گلستانی تحت حمایت موقت کمیته امداد قرار گرفتند
فرمانداری‌های شهرستان‌ها همچنان در آماده باش بمانند
مردم سوادکوه شمالی همچنان نگران از شیوع مجدد کرونا
نمازگزاران دستورالعمل های پیشگیری از کرونا را رعایت کنند
نمازگزاران دستورالعمل های پیشگیری از کرونا را رعایت کنند
افراد شایسته باید در آموزش و پرورش فعالیت کنند
مشمولان سهام عدالت به مدت یک ماه فرصت دارند
گلستانی‌ها در فروش سهام عدالت عجله نکنند
پیام جمعه در گیلان مجازی برگزار شد
خطیب جمعه رضوانشهر : حقوق کارگران را رعایت کنید
برنامه جامع گردشگری برای دوران پساکرونا تدوین می‌شود
زلزله دماوند آسیبی به آثار تاریخی مازندران وارد نکرد
۲۶۵۹ نفر از طریق مراکز کاریابی استان سمنان اشتغال یافتنداسماعیل غنیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از مجموع ۲ هزار و ۶۵۹ اشتغال‌یافته توسط مراکز کاریابی استان سمنان در سال گذشته ۸۵۰ نفر زن و یک‌هزار و ۸۰۹ نفر مرد بودند. وی ادامه داد: از ۲ هزار و ۶۵۹ به کار گمارده در استان سمنان سال گذشته یک هزارو ۶۰۵ نفر دارای مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم و یک هزار و ۵۴ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند. وی بیان کرد: براساس آمار ۶۰ درصد افرادی که سال گذشته از طریق مراکز کاریابی استان سمنان اشتغال یافتند دارای مدرک دپیلم و زیر دیپلم و ۴۰ درصد داری مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ خاطرنشان کرد: از ۸۵۰ زن اشتغال‌یافته در استان سمنان در سال گذشته، ۴۸۵ نفر دیپلم و زیر دیپلم و ۳۶۵ نفر فوق دیپلم و بالاتر بودند. غنیان تصریح کرد: از یک هزار و ۸۰۹ مرد اشتغال‌یافته از طریق مراکز کاریابی استان سمنان در سال گذشته ، یک هزار و ۱۲۰ نفر دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم و دیپلم و ۶۸۹ نفر دارای مدرک فوق دیپلم و بالاتر بودند. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان‌ اظهار داشت: اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در اولویت کار و برنامه‌ریزی‌های کلان اقتصادی است و این راهبرد مهم با جدیت توسط مسوولان پیگیری می‌شود. در استان سمنان ۱۶ مرکز کاریابی غیر دولتی زیرنظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعال است که این اداره کل در قالب کمیته‌ای مراکزکاریابی را کنترل و پایش می کند. ۲۶۵۹ نفر از طریق مراکز کاریابی استان سمنان اشتغال یافتند
بیمارستان‌ها با اختصاص بخش کرونا به روال عادی بازگردند
کد خبر: 6447 1393/07/11  


روحیه تان را از اول صبح تقویت کنید


نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، خوردن شکلات داغ که حاوی فلاوانوئید است، خلق و خو را بهبود می دهد و میزان هوشیاری را نیز افزایش می دهد. پروتئین و کربوهیدرات موجود در شیر کم چرب تا زمان ناهار میزان قندخون را ثابت نگه می دارد.

روحیه تان را از اول صبح تقویت کنید

آیا توجه کرده اید که در بیشتر موارد اگر روزتان را خوب شروع نکنید، تمام روز شما خراب می شود و اگر روز را خوب شروع کنید، آرام تر هستید؟ اما چگونه می توانیم همیشه روزمان را خوب شروع کنیم؟

کاری را که دوست دارید، انجام دهید :
به مدت 30 ثانیه درباره آن چه دوست دارید انجام دهید، فکر کنید. پس از این که از خواب بیدار شدید، درباره ساعت خوابی که از دست داده اید فکر نکنید بلکه به کاری فکر کنید که در این مدت کوتاه قبل از ترک منزل می توانید انجام دهید. به عنوان مثال خواندن چند صفحه کتاب مورد علاقه. این امر باعث می شود با روحیه خوب، روزتان را سپری کنید.

غذای متعادل بخورید :
در وعده صبحانه مخلوط مغذی کربوهیدرات و پروتئین مصرف کنید که تا زمان ناهار شما را سیر نگه می دارد. همچنین نتایج بررسی ها نشان می دهد، مصرف میزان متعادل کافئین، باعث بهبود خلق و خو و افزایش آگاهی ذهنی می شود.

در هوای تازه تنفس کنید :
ورزش کردن در فضای باز و سبز، پیاده روی، باغبانی و ... حتی اگر برای چند دقیقه باشد علاوه بر افزایش روحیه، اعتماد به نفس شما را نیز بالا می برد. انجام این فعالیت ها کنار آب از جمله رودخانه، دریاچه و آبشار تأثیر بهتری دارد.

به صدای طبیعت گوش دهید :
اگر فرصت خارج شدن از منزل را ندارید، به صدای ضبط شده طبیعت گوش دهید، نتایج بررسی های جدید نشان می دهد افرادی که به صدای همزمان پرندگان و آب گوش می دهند، سریع تر از یک موقعیت پراسترس رهایی پیدا می کنند. پس پنجره ها را باز کنید و از صدای طبیعت، لذت ببرید.

تمرکز کنید :
متخصصان توصیه می کنند که اول روز 5 بار نفس عمیق بکشید و تصمیم بگیرید امروز را به خوبی سپری کنید. طی روز اگر هم دچار ناراحتی شدید، 5بار نفس عمیق بکشید.

شکلات داغ بخورید :
نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد، خوردن شکلات داغ که حاوی فلاوانوئید است، خلق و خو را بهبود می دهد و میزان هوشیاری را نیز افزایش می دهد. پروتئین و کربوهیدرات موجود در شیر کم چرب تا زمان ناهار میزان قندخون را ثابت نگه می دارد.

نعناع استنشاق کنید :
این کار علاوه بر تقویت روحیه و افزایش تمرکز، با خستگی مفرط نیز مقابله می کند. روغن یا برگ های نعناع را کنار تخت خود قرار دهید و به محض بیدار شدن از خواب، آن را بو کنید یا این که پس از صرف صبحانه، آدامس نعناعی بجوید.

لبخند بزنید :
لبخند زدن آسان ترین راه برای تغییر دادن روحیه خود و اطرافیان است. پس این ثروت باارزش خود را در اول صبح با همه تقسیم کنید.

خراسان نیوز

میگن دنیا اسمش دخترونست وفا نداره
خوب تو جهان صداش کن ببین چه فرقی داره؟؟!

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: