آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 435 1392/08/22  


هنوز واليباليست‌هاي ايراني در دنيا مطرح نيستند


تيم ملي واليبال کشورمان به همراه تيم هاي روسيه، برزيل، ايالات متحده، ايتاليا و ژاپن از 28 آبان ماه رقابت هاي بين قاره اي خود را در دو شهر ژاپن آغاز مي کنند

تيم ملي واليبال کشورمان به همراه تيم هاي روسيه، برزيل، ايالات متحده، ايتاليا و ژاپن از 28 آبان ماه رقابت هاي بين قاره اي خود را در دو شهر ژاپن آغاز مي کنند. واليبالي ها براي حضور شايسته در اين رقابت ها تمرينات آماده سازي خود را آغاز کردند که اين تمرينات تا 25 آبان ماه به صورت متوالي و روزانه دو نوبت صبح و عصر پيگيري خواهد شد. در ابتداي تمرين روز اول خوليو ولاسکو سرمربي تيم ملي ابتدا به مدت 10 دقيقه براي بازيکنان در خصوص نحوه آماده سازي تيم و اهداف تيم ملي در اين مسابقات صحبت کرد و سپس تمرين ملي پوشان با نرمش و حرکات کششي آغاز شد. محمدرضا داورزني رييس فدراسيون واليبال نيز تمرينات ملي پوشان را از نزديک نظاره گر بود. صحبت هاي خوليو ولاسکو، سرمربي تيم ملي واليبال ايران براي شرکت در مسابقات قهرماني قاره‌هاي جهان را در زير مي خوانيد.
*مسابقات قهرماني قاره‌هاي جهان را چطور مي بينيد؟
مسابقات خيلي خوب و جذابي است زيرا با تيم‌هاي بسيار بزرگي در زمان کوتاه بازي خواهيم داشت. نمي‌توانم بگويم که تورنمنت پيش‌رو خيلي سخت است، ولي به هر حال تيم‌هايي نظير برزيل، روسيه و ايتاليا در اين مسابقات هستند که براي ما بازي با آنها مهم است. در کل مي‌توانيم کسب تجربه خوبي داشته باشيم. در اقدام اول سعي مي‌کنيم نهايت تجربه را براي بازي‌هاي جهاني سال بعد را در قهرماني جهان کسب کنيم و در مرحله دوم به پيروزي برابر ژاپن و چند تيم ديگر فکر مي‌کنيم.
*غيبت سيچلو كمك مربي تان را در اين رقابت ها چطور مي بينيد؟
بله، اين مشکل بزرگي است. ما بازي‌هاي بسيار سختي را پيش‌رو داريم. تعداد زيادي از بازيکنان مطرح جهان در اين رقابت‌ها حضور دارند که مي‌توانند دفاع ما را تحت تاثير قرار دهند. در بحث سيستم‌هاي دفاعي سيچلو خيلي به من کمک مي‌کرد، اما به هر حال سيچلو هم شرايط خودش را دارد و بايد تيمش را در ايتاليا هدايت کند. به هر حال ساير دستياران در ايران به من کمک مي‌کنند اما مطمئنا بدون سيچلو کارم در روي نيمکت سخت‌تر خواهد بود. البته سيچلو ارزيابي خود را از طريق اينترنت با من در ميان مي‌گذارد.
*دليل دعوت نشدن بهترين بازيکنان ايران از سوي باشگاه‌هاي خارجي واليبال را در چه مي بينيد؟
فکر مي‌کنم که مهم‌ترين مساله دستمزد خوبي است که بازيکنان ايران در ليگ ايران مي‌گيرند. تنها بازيکنان خيلي حرفه‌اي در سطح دنيا بيشتر از اين دستمزدها حقوق مي‌گيرند. شايد قدري زمان نياز دارد تا بازيکنان ايران از نظر اسم و رسم در دنيا شناخته شوند. هنوز واليباليست‌هاي ايراني در دنيا مطرح نيستند. مطمئن باشيد که سال آينده بيشتر شناخته خواهند شد.
*نظرتان درباره خداحافظي فرهاد ظريف از تيم ملي واليبال چيست؟
قبلا مشکل کوچکي وجود داشت که با ظريف صحبت کردم و اين مشکل حل شد. حالا نمي‌دانم که چه مي‌شود، اما اين حرف‌ها را تازه از شما خبرنگاران مي‌شنوم. هر کسي که در تيم ملي باشد بايد با تمام توان کار کند و اگر هم مي‌خواهد برود صراحتاً اين موضوع را اعلام کند. فعلا برنامه‌اي نداريم. از بين دو گزينه علي جديدي و ميرزا جانپور يکي را به مسابقات ژاپن مي‌بريم. البته من خودم دوست داشتم که سامان فائزي را به همره داشته باشيم، اما چون فائزي از ناحيه انگشت دست راست دچار آسيب ديدگي‌ است نمي‌توانيم او را به همراه ببريم.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: