آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 1403 1392/09/17  


تعرفه های تلفن همراه اول افزایش نیافته است


تعرفه های تلفن همراه از سال 1382 که بر اساس شورای اقتصاد وقت تعیین شد تا امروز هیچ تغییری نکرده است .

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ضمن اظهار مطلب فوق به خبر نگار قدس آنلاین گفت: در اردیبهشت ماه مصوب شده بود که تعرفه های تلفن همراه به صورت یکسان در سراسر کشور اعمال شود .لذا ما میتوانستیم طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقرارت تعرفه را از 515 ریال در دقیقه تا 618 ریال تعیین قیمت کنیم . بنابراین تعرفه 599 ریالی را انتخاب کردیم و مقدمات کار را برای اجرا و یکسان سازی انجام دادیم.
دکتر زارعیان اظهار داشت:با این که یکسان سازی را هم عملی کردیم اما دولت جدید مخالفت کرد و با مصوبه دیگری که داد اعلام کرد تعرفه ها به حالت گذشته برگردد که همین امر هم لحاظ شد.
او افزود: اصولا شرکت مخابرات ایران بدون داشتن مصوبه و بدون داشتن مجوز قانونی تغییری در تعرفه ها ایجاد نکرده و نخواهد کرد. لذا افزایش مبلغ قبض یک مشترک به معنای گران شدن تعرفه ها نیست .
وی تصریح کرد: مشترکین برای این که اطمینان حاصل کنند تغییری در تعرفه ها بوجود نیامده می توانند به دفاتر مخابراتی مراجعه کنند و ریز مکالمات خود را دریافت نمایند.
وی علاوه بر این در خصوص صدور قبوض تلفن همراه به صورت دوماه یک بار، ماهی یک بار یا میان دوره عنوان کرد: قبوض تلفن همراه هر دو ماه یک بار صادر می شود بدین صورت که هر مشترک در ماه فرد یک قبض دریافت می کند. منتهی بخاطر این که برخی مشترکین حجم مکالماتشان بالا بود امسال در خصوص تلفن همراه هر ماه قبض صادر شد. اما اجبار به پرداخت هر دو ماه یک بار است و چنانچه مشترکی داوطلب پرداخت هزینه مکالماتش باشد می تواند اقدام کند در غیر این صورت بایستی قبض دو ماهه پرداخت نماید. 
زارعیان خاطر نشان کرد: بنابراین در حال حاضر صدور قبض یک ماهه است . اما ارسال آن دو ماهه است. لذا مشترکینی که طی یک ماه تمایل به پرداخت قبض خود دارند می توانند از طریق سیستم های الکترونیکی اعمال کنند.
وی تاکید کرد: در سیستم های آنلاین امروزی هر مشترک می تواند هر روز از میزان کارکرد خود مطلع شده و هر روز پرداخت کند بدین ترتیب اجباری برای انتظار کشیدن جهت صدور قبض نیست. حتی مشترکین می توانند کلیات قبض خود را از طریق تلفن 9990 به صورت صوتی بشنوند. 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران یاد آور شد: در حال حاضر 55 درصد مشترکین از طریق همین شماره اقدام به پرداخت قبوض می نمایند. 
گفتنی است علی رغم اظهارات دکتر زارعیان تعدادی از مشترکین هرماه اول از افزایش مبلغ قبض تلفن همراه خود نسبت به ماه های گذشته گله مندند!

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: