آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8407 1395/09/27  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

مازندران میزبان جشنواره ملی سیاه بازی می شود


جشنواره کشوری سیاه بازی در ساری و همایش بین المللی نیما در نور برگزار می شود.

احد جاودانی در حاشیه جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم یاس در رامسر ،جشنواره کشوری سیاه بازی در ساری، همایش بین المللی نیما در نور و ... از جمله برنامه هایی که در سطح استان درحال اجرایی شدن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با قدردانی از داریوش قانع رئیس اداره رامسر بابت میزبانی جشنواره بین المللی یاس و جلسه شورای اداری گفت:با وجود مشکلات مالی کشور اما ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستانها توانسته اند اقدامات قابل توجهی را انجام دهند.

جاودانی افزود:اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران در سطح استان و وزارتخانه توانست با تعامل و همکاری خوب اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه رتبه برتر را کسب کند.

وی به تعامل خوب روسای ادارات فرهنگ و ارشاد با ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگ و هنر حوزه آسیب پذیری است و باید تلاش کنیم در این عرصه تعامل و همکاری بیشتر باشد.

این مسئول با بیان اینکه در خشکسالی مالی به سر می بریم گفت: با وجود مشکلات مالی اما با تعامل و تلاش همه دست اندرکاران توانستیم پروژه های بزرگی را پیگیری نماییم.

جاودانی به جلسه اخیر خود با وزیر فرهنگ و ارشاد اشاره کرد و گفت: تا پایان دولت پروژه تالار مرکزی ساری افتتاح خواهد شد و در کلاردشت زمین برای ساخت فرهنگسرا تهیه شده و بزودی پروژه ساخت آن شروع خواهد شد و در چالوس نیز زمین جهت ساخت فرهنگسرا بزودی تهیه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به پروژه فرهنگسرای رامسر اشاره کرد و با بیان اینکه کچ سلیقگی مدیران در ده سال گذشته باعث تعطیلی این پروژه شده بود گفت:با دو مرحله جلسه در معاونت حقوقی ریاست جمهوری و برگزاری جلسات مختلف پس از سالها روند ساخت فرهنگسرای رامسر شروع شده است و نیاز به اعتبارات بیشتری دارد.

وی امام جمعه رامسر را فردی فرهنگی و فرهنگ دوست دانست و گفت :حضور ایشان در بخش فرهنگ بسیار موثر است.

وی به روند انتصاب شیخ صفر قاسمی به عنوان معاون مدیرکل و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن اشاره کرد و گفت: پس از حضورم در استان بارها به رامسر آمدم و شخصا از شیخ صفر قاسمی خواستم به ساری بیایند تا بتوانیم از ظرفیتشان بهره ببریم اما ایشان با بیان اینکه "از چالوس به آنطرف نمیروم" مخالفت میکردند.

مدیرکل و فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود : با اصرار زیاد ایشان ریاست اداره تنکابن و مسئولیت معاونت مدیرکل را قبول کردند که انصافا در طول مدت حضورشان در تنکابن اتحاد و انسجام بسیار خوبی را در بخش فرهنگ و هنر و رسانه ایجاد کردند و توانستند اقدامات اثربخشی را از خود در مدت کوتاهی برجای گذارند.

جاودانی با بیان اینکه فوت فرزند حجت الاسلام قاسمی باعث شد ایشان به دلیل مشکلات شخصی نتوانند به کار خود ادامه دهند گفت:پس از استعفا شیخ صفر قاسمی سیلی از تماس ها و پیام ها برای عدم قبول استعفا ایشان از سوی مسئولین، هنرمندان ، اصحاب فرهنگ و رسانه ایجاد شد اما اثر گذار نبود و حال از ظرفیت ایشان به عنوان مشاور مدیرکل بهره میبریم.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: