آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8264 1395/03/02  


تکلیف فروش تراکتورسازی مشخص می‌شود


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در هفته جاری مجمع این باشگاه تکلیف نهایی فروش یا تیم‌داری را مشخص می کند، گفت: اگر تیم به فروش نرسد تیمی می‌بندیم که جام را به تبریز بیاورد.

سعید عباسی در خصوص دیدار این تیم النصر امارات در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما در این بازی مشکل فنی خاصی نداشتیم اما جریانات ناجوانمردانه در داخل و خارج زمین باعث شد تا بازیکنان ما به حاشیه بروند. اگر به گل چهارم حریف توجه کرده باشید بازیکنان ما کنار داور خط جمع شده بودند که به یکباره آنها بازی را شروع کردند و به گل دست یافتند.

وی اضافه کرد: داوری در این بازی افتضاح بود. زمانی که تیم ما برتری خود را به رخ میزبان کشید داوری کاملا یکطرفه شد و فحاشی ها و افاظ رکیک به نقطه اوج خود رسید تا جایی که حتی در جایگاه ویژه نیز درگیری هایی را شاهد بودیم. بچه های ما نیز متوجه شده اند که در زمین تیم های عربی به طور ۱۰۰ درصدی داوری ها به سمت حریف است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به اینکه آیا در دیدار برگشت قصد دارید بلیت ها را رایگان اعلام کنید، یادآور شد: چون لوگوی بازی ها باید روی بلیت ها چاپ شود نیاز به بلیت الکترونیکی نیست بنابراین در باشگاه به این نتیجه رسیده ایم که بلیت ها را رایگان اعلام کنیم. ما به هیات فوتبال و شورای تامین نیز نامه زده ایم و سهم باشگاه پرداخت را دریافت نخواهیم کرد و سایر موارد تامین خواهند شد تا هوادارانی که همواره کنار تراکتورسازی بوده اند گل های ما برای صعود را در دیدار برگشت بیمه کنند.

عباسی در خصوص گمانه زنی ها پیرامون فروش این باشگاه گفت: حدود اختیارات مدیرعامل و هیات مدیره کاملا مشخص است. هیات مدیره این موضوع را پیگیر است و مجمع صاحب سهام باشگاه تراکتورسازی این هفته تکلیف را مشخص خواهد کرد که آیا قرار به ماندن تراکتورسازی با این روند است یا اینکه باشگاه به فروش خواهد رسید.

وی در همین حال اضافه کرد: البته ما پیش دستی کرده ایم و کتبا از قلعه نویی خواستیم تا برنامه ها و لیست بازیکنان مورد نظر خود را ارایه کند. برخی رایزنی ها را نیز با نفراتی شروع کرده ایم تا عقب نمانیم. برنامه سرمربی باید به هیات مدیره برود تا مشخص شود بر اساس بودجه آیا قادر به تامین برنامه های وی هستیم یا خبر. بودجه فصل آینده برای ما خیلی مهم است چرا که باید بر اساس آن تیم را ببندیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم گفت: جو خوبی در باشگاه حاکم است و بازیکنان شرایط روحی خوبی دارند برای همین اکثر بازیکنان قصد دارند در تیم باقی بمانند. اینکه برخی بازیکنان سرباز بودند و باید به باشگاه خود بازگردند یا با آنها ادامه همکاری انجام گیرد موضوعی است که باید با باشگاه‌های آنها مکاتبات صورت گیرد.

آخرین وضعیت سربازهای تیم تراکتورسازی موضوعی است که گمانه زنی های زیادی درباره آنها صورت گرفته است. عباسی در این باره توضیح داد: سروش رفیعی، محمدرضا اخباری و مهدی شریفی سه بازیکنی هستند که هنوز خدمت سربازی آنها تمام نشده است اما خدمت سربازی بختیار رحمانی، سینا عشوری، علی حمودی و شجاع خلیل زاده به پایان رسیده است. ما گفتیم فعلا راجع به این ماجرا صحبتی انجام نگیرد تا حواشی به وجود نیاید. 

عباسی در خصوص وضعیت مدیریت این باشگاه نیز تاکید کرد: ما محکم ایستاده ایم و اگر قرار بر فروش باشگاه نباشد تیمی را می بندیم که جام را در فصل آینده به تبریز بیاورد. گمانه زنی ها همواره درباره جذب بازیکنان وجود دارد و سال گذشته با وجود اینکه چند یار خوب گرفته بودیم در نهایت سر از تیم های دیگر در آورده بودند. تا روز پایان مهلت نقل و انتقال حرف و حدیث ها زیاد خواهد بود با این حال تیم قدرتمندی خواهیم بست تا جام را به تبریز بیاورد.

 

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: